söndag 20 december 2015

Första julen själv

Hej  har inte skrivit på ett tag. Jobbat packar för att snart flytta igen.Denna helg skulle ja åkt till värmland  för att lämna barn.

Men ja har nog varit starkare än ja trott ä detta fixar jag.
Nej de precis de ja inte gjorde 25 år har ja alltid firat jul med mina barn förra året var inte Ronny med men alla andra. Denna jul firar de i Värmland.  Är glad  ja slapp att åka Tack Walle för du hämtade dom.
Vi ska fira jul när de blir nyår. Men mitt hjärta gör ont ..................
Tårar rinner när ingen ser vill vara stark. Ska fira jul på mitt jobb å sen på julaftons kväll åker ja till Malin Freddy Alice och Elton med deras familj å firar lite .
Glada att de ska sätta upp gran hos sin pappa å äta julmat hos Michael  och Erica med Christian  Evelina  kommer också  så den enda som inte är där är ja. Men även alla barnen vet att jag firar hos mina tanter å farbröder som dom säger.

Nån gång kan ja tänka ja flyttar tillbaka för att få va nära mina stora barn och barnbarn.  Men ja älskar å bo här i Halland. Skulle ja flytta tillbaka då är isåfall om tjejerna  vill de .

Ja nu får ja sätta lite dart å plocka lite ska jobba extra ikväll 16.15 -21.15  sen jobbar ja imorgon kväll .
De andra dagar innan jul får ja förbereda  mer kartonger och packa . Även har ja köpt en lott för att spela på uppesittarkväll  den 23 dec . Tur ja har hundarna. De får höra mycket prat å tårar till denna helg är över med juldagarna. 
Var rädd om er kramar i massor  God jul på er mina vänner. Hoppas när ja flyttar å få komma igång med bloggen då ja får bättre internet.  Ja ja sagt de förut

2 kommentarer:

  1. Det är jättejobbigt första gången man är utan dem. Skönt att du vet att de har det bra och får det roligt! Bra att du har lite att pyssla med, och att de kommer hem till nyår.
    SKickar en varm kram från ett ruggigt Göteborg ♥

    SvaraRadera
  2. Förstår dig precis Maria...
    Jag har Ett barn, han är vuxen, 22 år...men vi har Alltid firat tillsammans..i år kommer han inte hem förrän till nyår..han är borta tre veeckor i Vietnam...Ett stort äventyr för honom , men oj så mycket tårar jag fäller...jobbigt som attan, det gör såå ont...
    Julen då ska man va tillsammans....

    Hoppas du får en fin jul i alla fall med dina tanter och farbröder..Kram från Gizze

    SvaraRadera