måndag 28 mars 2016

solen skiner

Hej nu påsken över och mina föräldrar har varit här under påsk,så idag när vi blev ensamma så för att inte bli för ledsna tar vi och packar lite fika och gick till parken. Där vi möter upp Malin,Freddy ,Elton och Alice . De blåste mycket så vi beslutade att gå hem till oss och grilla.
Barnen studsade på studsmattan och myste.
Sen blir de slapp vid tv och på kvälls kvisten kom Stina Samuel och Matilda på lite kaffe .
Kvällsmat till barnen och nu De  okända på tv. Tur ja har play så ja kan se från början😁

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig dag. Roligt att du börjat blogga igen, men du kanske har hållt på ett tag? Jag läste din blogg för flera år sedan. / Maria husetfullt

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!
    Operation ska säkert gå bra. Artros är så himla smärtsamt, men operation är nästan som ett ett underverk. Jag bytte båda mina höftleder för 2½ år sedan och det jag är helt smärtfri. Har inte lyckats gå ner mina kilon men har iaf börjat resan neråt.
    Det blir så mycket lättare när smärtorna försvinner. Har börjat på Viktväktarna och det funkar ok.
    Hoppas det löser sig med skolorna för tjejerna, jobbigt när det inte funkar.
    Glad att du börjat skriva igen!
    Kram

    SvaraRadera