onsdag 14 september 2016

inte bra raggnings knep

Just nu är ja fbannad. ibland undrar ja om de tror att de så att försöka charma mig genom att skickanaken bilder
Men att fånga mitt hjärta är betydligt krångligare, de ska ske genom charm ,älska mig för den ja är bli godkända av mina barn vinna deras hjärtan.
Blir glad när folk tycker om mig men för de så innebär de inte att jag tycker de okej å öppna ett sms eller på facebook å få en bild som man inte var beredd på.

Den dan ja vill ha så lovar ja att säga till. Men ja tycker gärna om å få en charmig ansiktsbild eller en bar överkroppsbild om de så vi kommit överens om.

Men bara för ja är singel mamma till10 barn är ja inte galen 😠

Har alltid haft gör goa killkompisar å de vill ja fortsätta ha och en dag kommer säkert prinsen som tycker om mig för den ja är å inte för ja fått naken bilder.

kramar alla vettiga goa killar . ni andra kan ju skicka bilder på er till lika sinnade

1 kommentar:

  1. Oj vad du gått ner i vikt, vilken prestation! Fortsatt lycka till med det ��
    Prinsen kommer när du är redo

    SvaraRadera