tisdag 15 januari 2019

varit nära väggen

Hej alla igen jag och mina tjejer har haft de tufft ett tag.Även de andra har också känt av detta. När man mår som sämst så känner man för att bara vara nära sina barn och då de behöver mig som mest vill man inte vara på jobbet inte vara social.
På något sätt måste man finna styrka,veta att jobb och kompisar också har en stor plats.
Vid dom dagarna har ja tyckt de varit skönt att bara vara hemma göra de mest nödvändiga som så barn till skolan och tvätt mat och hundarna får möe kärlek.
Har saknat mitt jobb något fruktansvärt men vill att barnen först ska kunna le och må bättre än att de inte känner ja finns där.
Har räck många gånger att nån tittat på mig så har tårar runnit för mina kinder. Haft hjärtklappning mått illa haft gråten i halsen,de varit förjävligt för de inte jag de vet jag men att någon som ja trodde på ljuger vägrar inse sanningen då har min gräns nått sin bott.

Men tack älskade Torsten Flink med din låt JAG RESER MIG IGEN den hjälper mig i alla lägen. I morgon ska ja äntligen till mitt älskade jobb mina goa barn och fantstiska chef och jobbar kollegor som jag längtar.Äntligen får ja stå i mitt älskade kök laga mat baka och höra många goa barn skratt.

När jag och Moa städade igår i hallen skafferi och i köks skåpen och den lilla muraren kom och kollade på min vedspis så känner jag hopp att vi mår lite bättre . Men fast min tillit och tron på dig kommer aldrig att få mig igen jag kan säga hej om vi möts men jag ska inte låta mig såras av dig igen. nu lever ja för att barnen ska må bra och nånstans så kommer min kärlek växa till en starkare kärlek när min stora goa prins kommer, men de tar vi då. Nu fokus på mina tjejer och deras val i livet med skola och kompisar ev kärlekar så blir jag bättre mamma. Hoppas vi även skulle kunna få till en resa till solen i höst för att kunna sola slappa och bara vara som den familj vi  faktiskt är ja och mina älskade barn.

Snart ska vi förbereda Majas 15 årsdag vart tog dina år vägen min lilla tjejliga som bor hemma nu är stora har inga små tjejer längre . Den 20 januari fyller Maja 14 år och då får hon bestämma mat och va hon vill ha för tårta.

Ja ska berätta mer om hur stora alla blivit i ett annat inlägg , för idag har ja åkt in till Karlstad och lämnat två tjejer som skulle se på estet linjen och då tog ja med min älskade dator och satte mig på ett kafe och försöker berätta lite hur vi har de och mest för att ja behöver få skriva av mig hur de är att vara jag och allt inte alltid flyter på och alla motgångar de kan stöta på vägen men har man möe möe kärlek s kommer man långt och ja vet att där ute finns du goa prins som tror på mig .

kramar i massor va rädd om er och varann.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar